wtorek, 14 kwietnia 2015

Panel Badawczy Ariadna - nagrody, realizacja wypłaty

Jednym z paneli ankietowych, który regularnie podsyła mi na e-mail ankiety, jest Panel Badawczy Ariadna. Wynagrodzenie za każdą ankietę jest określone w punktach, które można następnie wymieniać na nagrody, katalog nagród jest dostępny TU. Osobiście doczekałam się domina oraz młynka elektrycznego do przypraw.


Realizacja łatwa, wystarczy z katalogu nagród wybrać co nas interesuje i poczekać na przesyłkę. Najtańsze nagrody można otrzymać już za 100 punktów, są to długopisy, pilniczki, ale jeśli uzbieramy więcej punktów mamy szansę na: młynek do kawy, toster czy blender. Za 15100 pkt oferowany jest nawet telewizor, choć nie wiem, czy możliwe jest uzbieranie takiej ilości punktów. Można też punkty oddać na program Pajacyk (programu Polskiej Akcji Humanitarnej).

W każdym razie jest to kolejny panel z ankietami online, który jest wypłacalny. Zarejestrować można się TUTAJ. Według regulaminu czas oczekiwania na nagrodę nie powinien przekroczyć 30 dni i u mnie zawsze trwało to nieco krócej.


Podobne artykuły:
Płatne ankiety, co można zyskać i ile zarobić?
i-Say - realizacja wypłat
Cenne Opinie - wypłata zrealizowana

8 komentarze:

  1. fajne nagrody kurcze ze ja nie mam czasu na wypełnianie ankiet!:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla tych co kilka minut wygospodarują, choć nie jest to na pewno codziennie.

      Usuń
  2. Bawię się u nich w ankietki :o) I mam już od nich ogrzewacze do łapek :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Najlepiej przejrzeć nagrody, czy będzie coś interesowało.

      Usuń
  4. Ja dopiero dzisiaj zaczęłam. Wypełniłam pierwsze ankiety, ale nie dostałam punktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ankietę przerwaną, ale przez nich zawsze jest jakiś punkcik, choćby jeden.

      Usuń

Dziękuję za komentarze.