wtorek, 16 grudnia 2014

Cenne Opinie - wypłata zrealizowana

Niedawno pisałam Wam jak i gdzie można zarobić wykorzystując płatne ankiety. Na dowód tego, że można coś z tego mieć, pokazuję moje ostatnie wynagrodzenie.


Korzystając z ankiet wysyłanych od Cenne Opinie udało mi się zebrać minimalną kwotę do wypłaty czyli 50zł. Jak widzicie zajęło mi to około 8 miesięcy, ale przyznam się, że nie wypełniałam wszystkich ankiet, które do mnie dotarły, bo nie zawsze miałam na to czas.

Po złożeniu zamówienia otrzymałam specjalny kod do wykorzystania na maxikarty.pl. Tam możemy wybierać spośród wielu różnych kart upominkowych/podarunkowych do sklepów stacjonarnych i on-line (Smyk, merlin.pl, KFC, Matras, Zalando, Pizza Hut, Deni Cler, itd.). Po wyborze tej odpowiedniej dla siebie złożyłam zamówienie płacąc właśnie tym kodem. Wyzerowało się wszystko włącznie z wysyłką. A mój czas oczekiwania na kartę wyniósł tylko 3 dni robocze (według regulaminu 2-3 dni). Znowu wszystko udało się załatwić online. 

Zostaje już tylko wybrać się na zakupy, choć sprawdziłam na stronie H&M ważność takiej karty upominkowej. Okazuje się, że mam na jej realizację 24 miesiące. Nie wiem czy czujecie się zachęceni do takiego płatnego wypełniania ankiet, ale mogę na ten moment potwierdzić wypłacalność tego konkretnego panelu.

18 komentarze:

  1. Ciekawa sprawa. Taką kartą podarunkową nikt nie pogardzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wydać samemu lub komuś podarować. Myślę, że to ciekawa, ale i praktyczna forma zapłaty.

      Usuń
  2. Nie podniecają mnie ankiety, ale jednakże opinie, recenzje chętnie czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wypłacają pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa z tymi ankietami. Myślałam, że takie rzeczy nie działają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie 50 zł na 8 miesięcy za takie coś to... no cóż, marnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba nikt nie ma zamiaru z tego się utrzymywać. Może można nazbierać i szybciej, ale ja nie wypełniam wszystkich ankiet.

      Usuń
  6. ja miałam już od nich 2 wypłaty:
    raz 50zł na karcie do Rossmanna i drugie 50zł na Starbucksa :)
    super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka karta podarunkowa super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, też mi się udało wymienić już na kartę do Merlin.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sprawa, chyba skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. CENNE OPINIE to brak mi słów. Szkoda czasu na ich ankiety.Problem z odzyskaniem zarobionych pieniędzy. Ignorują wysyłane do nich emaile. Nie przestrzegają regulaminu który sami stworzyli. Ku przestrodze innym.pozdrawiam(szymis@yahoo.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieniędzy chyba nie wypłacają, ja miałam kod na maxikartę i u mnie akurat wszystko było na szczęście ok.

      Usuń
  11. szkoda czasu, prądu i komputera na te ankiety. Owszem sa nagrody, ale jak skalkulujesz wszystko razem to po prostu sie to nie opłaca. Lepiej zrobic spacer dla zdrowia niz siedziec przy komputerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już każdy musi skalkulować sam, co mu się opłaca, a nie. Taka ankieta to kilka minut. Ale wątpię, by ktoś siedział na komputerze kosztem spaceru ;) Wystarczy zdrowy rozsądek.

      Usuń

Dziękuję za komentarze.