piątek, 16 maja 2014

Karta lojalnościowa: CCC KLUB

Dość popularne stały się ostatnio różne karty lojalnościowe. Przynoszą często zysk w formie rabatów, specjalnych bonów czy promocji dedykowanych wyłącznie klubowiczom. Jedną z takich kart jest: karta CCC KLUB.



Sama otrzymałam ją robiąc zakupy w jednym z salonów CCC.

Aby przystąpić do tego klubu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej www.ccc.eu/pl/ccc-klub/register lub w formie papierowej ulotki przy kasie sklepu CCC w Polsce. Wówczas możemy odebrać kartę.

Członkiem Klubu może być osoba pełnoletnia.

----------------------------------------------------------edit 04-02-2017-------------------------------------------------------
1. Obecnie, aby dołączyć do Klubu CCC, należy wejść na stronę ccc.eu/pl/. Wówczas otworzy się okienko z pytaniem: Masz już kartę CCC KLUB?
i wyborem odpowiedzi:
"Dołącz teraz" lub "Mam kartę CCC Klub".


Po wybraniu "Dołącz teraz" pojawi się formularz rejestracyjny, który należy uzupełnić obowiązkowo o Imię, Nazwisko, Numer telefonu, Adres e-mail.



Jako Klubowicz będziesz otrzymywać sms-y lub e-maile z informacjami o ofertach przygotowanych specjalnie dla Ciebie, gdyż informacje o nich nie będą nigdzie indziej dostępne.

2. Drugim miejscem, gdzie znajdziemy opcje zarejestrowania się do Klubu CCC jest zakładka ccc.eu/pl/club
Regulamin CCC Klub TUTAJ.

Realna korzyść to nie tylko rabat 30% czy 40% przy zakupach, ale możliwość skorzystania jako klubowicz wcześniej z wyprzedaży niż pozostali klienci. Łatwiej wówczas odnaleźć dla siebie odpowiedni rozmiar obuwia. Poza tym rabaty dotyczą obuwia oraz torebek.

Kartę otrzymujemy za darmo i nie dostajemy żadnego spamu, tylko konkretne informacje o promocjach. Aby skorzystać z dedykowanej oferty dla klubowicza wystarczy przy kasie okazać kartę. Ja osobiście korzystam.

41 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć o takich promocjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie obniżki to już coś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie mieć taką kartę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam, dostaję smsy z promocjami. Jak dla mnie jedyną wadą jest to, że trochę za późno przychodzi informacja o wyprzedaży, która trwa zazwyczaj dość krótko, przez co często nie mam po prostu możliwości się tam wybrać i sprawdzić co oferują, bo już mam inne plany :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie często robię tam zakupy, jakoś nie mogę nigdy znaleźć tam czegoś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam te karte i niestety bardzo czesto nie ma promocji. Najczesciej sa to promocje na buty dzieciecy, badz meskie. A takich nie potrzebuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie chcę kupić buty i z tą kartą dziś zaoszczędziłabym 30 % , ale niestety nie mam jej, może mogłabyś mi jej użyczyć?

      Usuń
  7. O ciekawa karta chyba ją założę następnym razem przy okazji zakupów. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. a kto płaci za sms-y o promocjach oni czy klient?

    OdpowiedzUsuń
  9. mam korzystam :))
    pozdrowienia E., :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio robiąc zakupy zapomniałam pokazać kartę rabatową i nie została mi naliczona zniżka.Na szczęście w ciągu 7 dni można dokonać zwrotu,więc dzisiaj zwróciłam i od razu kupiłam te same buciki i zaoszczędziłam 35zł. Denerwujące jest to,że panie sprzedające nie przypominają o pokazaniu karty jak się płaci....

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, rabaty są przy wyprzedażach- wysyłają sms-y późnym popołudniem gdy faktycznie nie ma jak się do sklepu już wybrać. Do tego- na urodziny klubowicza nie ma żadnej promocji- kiedyś dawali na 1 parę butów- np. 20% zniżki z okazji urodzin. Kart nadawali całej Polsce i rabaty się skończyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, ja zawsze miałam sms z informacją o promocji, gdy trwała ona jeszcze kilka dni. Poza tym takie newsy są też podawane na ich profilu FB.

      Usuń
  12. Dostałem kartę w dniu zakupu półbutow i niestety pomimo trwającej promocji pani policzyla mi 100%.A ma drugi dzień dostałem sms że promocja trwa do końca kwietnia

    OdpowiedzUsuń
  13. mam karte i dostaje czasem po kilka smsmów tygodniowo SPAM jakich mało. własnie pisze podanie o wykluczenie. NIe dają spokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie sms-y to informacje o promocjach, z których mogą skorzystać właśnie Klubowicze.

      Usuń
    2. Właśnie próbowałem wejść na stronę /www.ccc.eu/pl/ccc-
      klub/register/ aby się zarejestrować-nic z tego-wyświetla "błąd" i odsyła do strny głównej.
      edi

      Usuń
    3. Obecnie wchodząc na stronę http://ccc.eu/pl/ powinno otworzyć się okienko z pytaniem:
      Masz już kartę CCC KLUB?
      i wyborem odpowiedzi:
      "Dołącz teraz" lub "Mam kartę CCC Klub".

      Usuń
  14. na tej karcie zapisują się może paragony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Można natomiast z jej udziałem skorzystać z rabatów.

      Usuń
  15. Właśnie wczoraj chciałam skorzystać w eobuwie z 40%rabatu ale niestety pokazał mi się komunikat,że błędny nr karty.Co zrobiłam nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. z regulaminu: "Wypowiedzenie dokonane przez członka Klubu nie wiąże się z koniecznością ponoszenia jakichkolwiek opłat w związku z wydaniem karty i nastąpić może w formie pisemnej, poprzez jego przesłanie na adres CCC S.A., ul. Strefowa 6, 59-101 Polkowice z dopiskiem „CCC Klub”, złożenie w dowolnym salonie CCC w Polsce, bądź też przesłanie wypowiedzenia na adres email bok@cccklub.pl."

      Usuń
  17. NIGDY JESZCZE NIE DOSTALAM NAWET NAJMNIEJSZEJ ZNIZKI RABATOWEJ PRZY ZAKUPACH OBUWIA PLACILAM TYLE ILE BYLO NA CENIE A POSIADAM KARTE KLUBU CCC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jest akurat w promocji i w jakim okresie przychodzi w sms-ie.

      Usuń
  18. W jakim terminie po przesłaniu ankiety otrzymuje się kartę ?

    OdpowiedzUsuń
  19. W jakim terminie po wysłaniu ankiety otrzymuje się kartę?

    OdpowiedzUsuń
  20. A od ilu lat można tą kartę posiadać? Z góry dziękuje za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytując z regulaminu: "Członkiem
      Klubu może zostać osoba pełnoletnia. Za osobę pełnoletnią rozumie się osobę, która w chwili uzyskania
      członkostwa w Klubie skończyła 18 rok życia."

      Usuń
  21. A od ilu lat można tą kartę posiadać? Z góry dziękuje za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A JAK SIĘ UWOLNIĆ OD IRYTUJĄCYCH SMSów z CCC KLUB ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wypełniając i przekazując formularz zgłoszeniowy, Klient wyraża zgodę na przetwarzane danych osobowych przez Organizatora na potrzeby działań marketingowych..." tak stanowi regulamin. Więc jeśli chcesz należeć do Klubu CCC, musisz liczyć się z otrzymywaniem sms-ów z promocjami.
      Natomiast w każdej chwili można wypowiedzieć członkostwo, wówczas sms-y nie będą już przychodzić.

      Usuń
  23. Czy po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego moge odebrać kartę tego samego dnia w salonie ccc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nawet nie wypełniać tego formularza on-line, a jedynie udać się do sklepu, gdzie dostępny jest formularz papierowy. Tam go wypełnić i od razu odebrać kartę CCC. "Członkostwo w Klubie powstaje z chwilą wydania karty Klubu CCC"

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.