sobota, 8 lutego 2014

GiełdaTekstów znów działa

Dobra wiadomość dla niektórych copywriterów. GiełdaTekstów działa ponownie. Poprzedni właściciel zamknął ją 28.01.2014, a od 04.02.2014 znów można sprzedawać tam swoje teksty. Teraz pojawiło się już nawet kilka nowych zleceń. Niestety ja po ostatniej wypłacie mam na koncie 0,00zł i nie mogę się zgłosić do żadnego. Jak w najbliższych dniach nic nie uda mi się sprzedać z moich tekstów, to chyba doładuję sobie konto.


Pisanie artykułów i teksty SEO na zamówienie

Mam nadzieję, że wszystko tam zostanie po staremu. W każdym razie, żadnych zmian dotyczących zasad sprzedaży w regulaminie nie zauważyłam. Co mi się tam podobało? Przede wszystkim niektóre teksty potrafiły schodzić jak ciepłe bułeczki, a cenę za każdy tekst ustalamy sami. Część zleceń była na całkiem uczciwych warunkach. I jeszcze jeden wielki plus, odprowadzają za Autora nieprowadzącego działalności gospodarczej zaliczkę na podatek dochodowy. Czyli po zakończeniu roku rozliczeniowego otrzymam zwyczajnie PIT-11 i nie będę musiała tłumaczyć się urzędowi skarbowemu co to za dochody.

Dodatkowo można zarabiać poprzez program partnerski. Ja zapraszam zainteresowanych na ich stronę internetową TUTAJ, może kogoś zainteresuje taki dodatkowy sposób zarabiania. Oczywiście jeśli macie jakieś pytania, to zapraszam do zadawania ich w komentarzach. Może ze mnie początkujący copywriter, ale w miarę możliwości postaram się odpowiedzieć.

1 komentarze:

Dziękuję za komentarze.