czwartek, 27 października 2016

Opinie.pl - pierwsza wypłata #1

Opinie.pl to kolejny panel ankietowy, który chciałam Wam polecić. Właśnie otrzymałam pierwszy przelew od nich w kwocie 50zł.

Zarejestrowałam się na tej stronie pod koniec kwietnia TUTAJ. Dokładne zasady działania panelu określa Regulamin konkursu "Twój Punkt Widzenia - Twoje Nagrody". 
Zasady w skrócie:
wypełniamy anonimowo ankiety -> otrzymujemy za to punkty ->  punkty wymieniamy na nagrody

Zebrane punkty można wymienić na różne formy nagród:


- doładowanie telefonu (już od 4000 pkt),
- Billon,
- wypłata na konto PayPal,
- przelew bankowy.

Ja skorzystałam z formy przelewu. Po uzbieraniu 10000 punktów, można zrobić wypłatę na konto w kwocie 50 zł. Przelew powinien zostać zrealizowany do 15. dnia kolejnego miesiąca. Ja na swój przelew czekałam dokładnie 12 dni. Jest to bardzo wygodna forma zapłaty za ankiety. 

Poza tym dość szybko zbiera się tam punkty, obecnie mam ich znów około 7000, więc szykuję się niedługo na kolejną wpłatę. No i istnieje też możliwość zapraszania znajomych. Jeśli tylko chcecie, mogę Wam podesłać na mail zaproszenie lub wystarczy zarejestrować się przez ten link TUTAJ.

17 komentarze:

  1. Zdecydowana czołówka wśród programów z płatnymi ankietami. Dużo rodzajów nagród i bardzo rozbudowany system poleceń. Pozdrawiam, Michał (www.testujacymichal.blogspot.com).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie ten panel badawczy To jest nr 1 wśród tego typu paneli, jakie są dostępne na polskim rynku i które znam osobiście. Mogę coś o tym powiedzieć gdyż jestem w prawie 50 takich panelach badawczych zarejestrowany.
    Opinie dają możliwość szybkiego uzbierania 10 000 pkt i to nawet w jeden miesiąc.
    Dlaczego tak sądzę po pierwsze są częste zaproszenia do wypełniania płatnych ankiet po drugie możesz zaprosić znajomych do tego panelu i dodatkowo punkty zyskać, gdy twój znajomy będzie wypełniał ankiety
    Pozdrawiam
    Grzegorz Kołodziejczyk
    http://www.platne-ankiety.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z kolei nie polecam tego portalu. Dostaję ankiety nie częściej niż raz w miesiącu, praktycznie nigdy nie kwalifikuję się do dalszego etapu. Potem widzę publikacje badań, o których mi nie wiadomo, a czuję, że pasuję do ich profilu i mogłabym się wypowiedzieć. Od początku roku uzbierałam nieco ponad 5 tysięcy punktów. 25 zł w cztery miesiące to nie jest jakaś szałowa stawka, nie wspominając o tym że muszę uzbierać drugie tyle, żeby dostać pieniądze na konto. Porażka, odradzam korzystanie z portalu opinie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie obecnie jest to średnio 50zł miesięcznie, więc akurat polecam ;)

      Usuń
  5. Po jakim miej wiecej czasie otrzymuje sie zaproszenie do pierwszej ankiety? Zalogowałam się wczoraj i nie wiem ile czasu mniej wiecej czekac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po jakim miej wiecej czasie otrzymuje sie zaproszenie do pierwszej ankiety? Zalogowałam się wczoraj i nie wiem ile czasu mniej wiecej czekac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam chyba dość szybko, ale tak naprawdę to indywidualna sprawa, bo zależy od profilu.

      Usuń
    2. Ja niestety czekam już ponad 3tygodnie i zadnej ankiety, strasznie to dziwne i zniechęcające :(

      Usuń
    3. Tu punkty zyskuję także za osoby zaproszone.

      Usuń
  7. A jak uzbierałem 4000 punktów i chce nagrodę w postaci doładowania na telefon to jaka jest wysokość doładowania? I czy nie ma żadnych ukrytych kosztów np. sms płatnych w pozniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym wiedzieć, może ktoś odpowie?

      Usuń
    2. Osobiście nie korzystałam, ale na opinie.pl na pewno można podpytać o szczegóły przez mail lub formularz kontaktowy.

      Usuń
  8. Oszusci. Nie wyplacaja srodkow. Przed zgromadzenuem 10000 usuwaja konto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma żadnych problemów, działam dalej i zarabiam. Najlepiej do nich napisać e-mail z zapytaniem, co się stało.

      Usuń

Dziękuję za komentarze.