sobota, 15 października 2016

i-Say - wypłata #5 i #6

Czas leci szybko i nie było kiedy się pochwalić kolejnymi wypłatami za wypełnianie ankiet w panelu i-Say

Trafiły do mnie kolejne karty Ticket dla Ciebie® o wartości 25zł. Płaci się nimi tak samo, jak każdą kartą płatniczą. Z moich notatek wynika, że na obie czekałam około 3 tygodnie. Ja je najczęściej wykorzystuję płacąc za paliwo na stacjach benzynowych. Tam bez problemu mogę zapłacić tą kartą, a resztę płatności uregulować inną kartą płatniczą.

Jeśli macie również ochotę na taką nagrodę, to zapraszam do kontaktu w komentarzu lub przez @. Wystarczy mi tylko imię i e-mail, abym mogła Was zaprosić do panelu i-Say. Polecam też rejestracje w panelu Opinie.pl


Podobne artykuły:
i-Say - kolejna wypłata #4
Płatne ankiety, co można zyskać i ile zarobić?
askGFK - wypłata zrealizowana
i-Say - realizacja wypłat
Cenne Opinie - wypłata zrealizowana
Panel Badawczy Ariadna - nagrody, realizacja wypłaty
Toluna - realizacja wypłaty

3 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym panelu :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej i-Say to Ipsos. Jeśli Cię tam nie ma, zachęcam do rejestracji. To jeden z paneli, w którym punkty zbiera się dość szybko.

      Usuń
  2. Solidna firma, Punkty zbiera się na prawdę szybko. Pozdrawiam, Michał www.testujacymichal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.