poniedziałek, 1 czerwca 2015

askGFK - wypłata zrealizowana

Doczekałam się wypłaty z kolejnego serwisu z płatnymi ankietami. Jest to Klub GFK zwany askGFK.

Jakie nagrody i wypłaty są do wyboru?
Jeśli chodzi nagrody, to jest według mnie całkiem dobry wybór:
- gotówka
- karty prezentowe do empik.com
- doładowania telefonu na kartę
- bony rabatowe
- nagrody rzeczowe (kubki, koszulki, sprzęt AGD). 

Cała lista nagród znajduje się w Sklepie, ale jest dostępna tylko dla zalogowanych. Rejestracja TUTAJ.

Co otrzymałam?  
Ja wybrałam doładowanie telefonu w swojej sieci na kwotę 30zł. Kod przyszedł do mnie listem poleconym. W międzyczasie udało mi się uzbierać kolejne punkty i teraz czekam już na doładowanie na kwotę 50zł

Ile czeka się na realizację?
Zamówienia zbierane są dwa razy w miesiącu: 1 i 15 dnia miesiąca. Od tego czasu realizacja/ wysyłka trwa do 15 dni. I tyle właśnie czekałam.

Jak długo trzeba zbierać punkty?
W porównaniu do innych paneli ankietowych, askGFK oceniłabym jako dość dobrze płatny. Jeśli tylko zakwalifikujemy się do danej ankiety, mamy szansę na sporą ilość punktów. Choćby z ostatniej akcji udało mi się zdobyć 555 pkt, gdzie doładowanie telefonu na kwotę 30zł można mieć już za 467 pkt. osobiście polecam, jeśli znajdziecie czasem kilkanaście minut na ankietę.


Podobne artykuły:
Płatne ankiety, co można zyskać i ile zarobić?
i-Say - realizacja wypłat
Cenne Opinie - wypłata zrealizowana
Panel Badawczy Ariadna - nagrody, realizacja wypłaty

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.