środa, 29 listopada 2017

Zdalna praca dla Ciebie

Mój blog to różne pomysły na zarabianie w domu. Możliwości jest wiele, choć moim osobistym marzeniem byłaby praca na etat właśnie w zaciszu swojego mieszkania. Na to też jest sposób i o tym w dalszej części wpisu.

Polecam Wam wypełnianie ankiet, można korzystać z programów afiliacyjnych i różnych form poleceń. Jest też miejsce dla copywriter'a. Blogowanie to także zdalna praca, bo wpisy tworzę na swoim osobistym domowym komputerze i czerpię z nich zyski, m.in. z wpisów sponsorowanych, z reklam na blogu, czy z szeregu ciekawych kampanii i współpracy. Zresztą pisałam Wam niedawno Gdzie płacą za wpisy na blogu. To wszystko jednak działa bardziej na zasadzie mojego mini biznesu, a nie pracy na etat, która mogłaby mi zapewnić pewny i comiesięczny dochód.

Praca w domu czasem bywa też koniecznością dla osób niepełnosprawnych czy nawet z małymi dziećmi, na wsi nawet z tymi nieco większymi. To jedyne wyjście, aby nie zostać wykluczonym ze społeczeństwa i móc dalej godnie żyć. Już 1.12.2017 rusza platforma zdalnyninja.pl, tam. m.in. możemy zapisać się na darmowy e-book "Jak przekonać szefa do pracy zdalnej?" Ja z niecierpliwością czekam na ich propozycje, już teraz na ich fp pojawiają się oferty zdalnej pracy.

Kto wie? Może to właśnie ja lub Ty bylibyśmy idealnymi pracownikami u siebie w domu.

2 komentarze:

  1. To już po jutrze! Startujemy! Póki co trochę stresu i niepewności ale plany mamy zacne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia, zainteresowanych na pewno znajdziecie.

      Usuń

Dziękuję za komentarze.