czwartek, 22 października 2015

i-Say - kolejna wypłata #3

Dotarła do mnie moja kolejna wypłata z panelu ankietowego i-Say.




Znów wybrałam kartę Ticket dla Ciebie®, tym razem nominał 25zł tylko, ale patrząc na moje punkty, to za chwilę będę zamawiać kolejną. Czas oczekiwania obecnie to ponad miesiąc, ale patrząc na date wysyłki, to zmieścili się w umownych 4 tygodniach.

Jeśli chcecie dołączyć do panelu i-Say, to zapraszam do kontaktu w komentarzu lub przez @. Wystarczy mi tylko Wasze imię i e-mail, abym mogła wysłać Wam zaproszenie. Dodam od razu, że zapisując się poprzez to zaproszenie, będziecie mieć szansę na wygranie 1 z 30 kart płatniczych MasterCard® w kwocie  400PLN. Zresztą wkrótce napiszę Wam szerzej o tym konkursie. To co, kto chce dołączyć?


Podobne artykuły:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.