sobota, 5 sierpnia 2023

Konsultacja medyczna online i e-recepta

Zawsze, gdy brakuje mi czasu, próbuję załatwić coś online. Dlatego dziś pokażę Wam miejsce, gdzie korzystam z konsultacji medycznych przez internet.

Z Przychodni online Dimedic korzystam już od kilku lat i jeszcze ani razu się nie zawiodłam. W łatwy sposób wypełniam szczegółową ankietę w ramach konsultacji, a potem mogę liczyć na e-receptę. W taki sposób można się zaopatrzyć w leki, które przyjmujecie regularnie i które dobrze już tolerujecie. Mogą być to na przykład leki na alergię czy też tabletki antykoncepcyjne.

Samo założenie profilu w przychodni nie wiąże się z żadnymi kosztami. Obecnie koszt konsultacji medycznej wraz z wypisaniem e-recepty kosztuje tylko 59 złotych. 

Dziś mam jednak dla Was dodatkową promocje. Jeśli zarejestrujecie się z mojego linku dimedic.eu/mgm_invite/miraga03081 lub wpisując mój kod miraga03081 przy rejestracji, to Wasza pierwsza konsultacja medyczna będzie tańsza o 30 zł. Myślę, że to bardzo dobra cena.






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.