piątek, 9 czerwca 2017

Zakupy na piątkę za pięćdziesiątkę Moja Biedronka

Szybka promocja Zakupy na piątkę za pięćdziesiątkę w Biedronce umożliwiła wielu klientom zdobycie bonu/voucheru na kwotę 5 zł. Ja taką informację uzyskałam dziś w wiadomości sms w ramach programu Moja Biedronka.


Jak można było zdobyć voucher na 5zł w Biedronce?
Robiąc za kupy w jednym ze sklepów w Biedronce w dniach 5.06.2017 - 07.06.2017 r. na kwotę 50 złotych (na jednym paragonie). Za każde 50 zł wydane na Produkty Promocyjne wydawany był 1 Voucher. Podczas jednorazowych zakupów (na jednym paragonie) można było otrzymać maksymalnie 20 Voucherów.
Jeśli podczas tych zakupów została okazana karta Moja Biedronka voucher znajduje się na niej. Jeśli były to zakupy bez powyższej karty, voucher był wydawany w formie papierowej.

A teraz najważniejsze, jak i kiedy można skorzystać z rabatu na 5zł?
Z rabatu na 5 zł można skorzystać robiąc zakupy w sklepie Biedronka w okresie od 08.06.2017 do 11.06.2017 r. na kwotę minimalną 50 zł*. Jeśli nas voucher znajduje się na karcie Moja Biedronka, to należy ją okazać przed dokonaniem płatności. Jeśli mamy voucher papierowy, to przekazujemy go kasjerowi przed płatnością.

*Na paragonie nie mogą się znaleźć poniższe produkty:
  • napoje alkoholowe, 
  • wyroby tytoniowe, 
  • doładowania do telefonów 
  • produkty dla dzieci (MLEKO BEBIKO 1 350G, MLEKO NAN PRO 1 800G, MLEKO BEBILON 1 MIX 1000G, MLEKO NESTLE NAN OPTI PRO PLUS MIX 800G, MLEKO HUMANA 1/2/3 350G MIX).

Regulamin promocji TUTAJ.

1 komentarze:

  1. ojoj tez mam ta karte i takiego smsa nie dostalam :(
    o niczym nie wiedzialam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.