sobota, 9 maja 2015

Wystaw ogłoszenia na allegro za darmo (01-15.05.2015)

Niedawno zakończyła się poprzednia promocja wystawiania za darmo ogłoszeń na Allegro, a już ruszyła kolejna. Darmowe wystawianie trwa tym razem do 15 maja. Ostatnim razem udało mi się sprzedać dwie rzeczy, dość mało, ale jak to sie mówi "lepszy rydz, niż nic".
Kiedy promocja obowiązuje?
Tym razem akcja promocyjna trwa od 01.05.2015 do 15.05.2015. A więc został niecały tydzień na rozpoczęcie sprzedaży.

Dla kogo?
Jest dostępna dla użytkowników Allegro:
  • posiadających pełną aktywację konta,
  • których konto nie posiada statusu Firma,
  • którzy dokonali zakupu w Serwisie Allegro co najmniej jednego towaru w okresie od dnia 01.05.2014 roku do dnia 29.04.2015 roku,
  • którzy w okresie od 01.03.2015 do 29.04.2015, z konta nie wystawili więcej niż 50 ofert.
Co konkretnie obejmuje darmowe wystawienie ogłoszenia?
Za darmo wystawimy ogłoszenie nawet na 14 dni z dodatkowymi zdjęciami.

Których kategorii nie dotyczy?
Promocja nie będzie uwzględniania przy kategoriach ogłoszeniowych: Nieruchomości, Wakacje, Usługi, Samochody, Motocykle i quady, Maszyny rolnicze, Inne pojazdy i łodzie, Przyczepy, naczepy, Wózki widłowe, Maszyny budowlane, Zwierzęta żywe. 
 
Regulamin do promocji znajdziecie TUTAJ. A więc wystawianie jest za darmo, ale nadal obowiązują prowizje od sprzedaży.

Podobne artykuły:
Sprzedaż w internecie, gdzie sprzedawać
Allegro mobile - nowe kupony rabatowe

1 komentarze:

  1. A to teraz wiem czemu jak kilka dni temu wystawiałam, to mi napisali, że wystawianie oferty jest bezpłatne, a ja się dziwiłam dlaczego:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze.