poniedziałek, 7 stycznia 2019

Opinie.pl - Nowy program

Ankiety w panelu Opinie.pl wypełniam już od dłuższego czasu. Nadal uważam ten program za najlepszy, bo tu udało mi się zarobić jak najwięcej. Obecnie od 1.01.2019 r. rozpoczął się tam nowy program korzyści, więc opiszę Wam pokrótce, jakie zmiany nas czekają i jak rozliczyć zeszłoroczne punkty.
Jak działa Opinie.pl



Dla nowych użytkowników
Jeśli jeszcze nie jesteście użytkownikiem panelu Opinie.pl, to możecie się zarejestrować w każdej chwili TUTAJ. Po wypełnieniu formularza i zaakceptowaniu regulaminów będziecie mogli wypełniać ankiety, zdobywać punkty i wymieniać je na nagrody.

Nagrody:

Doładowanie telefonuod 4 000
Zalando 25 złod 5 000
Fundacjaod 5 000
PayPalod 10 000
Przelew bankowyod 10 000
Zalando 50 złod 10 000

Dla dotychczasowych użytkowników
1. Po pierwsze to musimy wymienić nasze punkty zebrane do 31.12.2018 roku. Mamy na to czas do 31 marca 2019 roku. W sumie nie ma na co czekać, bo punktów nam tu już nie przybędzie (tylko w nowym programie). 

Ja wymieniłam je na doładowanie do telefonu, a resztę przekazałam dla siebie w formie przelewu. Tu nie obowiązuje minimalna ilość punktów, więc wypłaciłam pozostałe mi 270 pkt na swoje konto.

2. Po drugie możemy dołączyć do nowego programu Opinie.pl, a dokładnie do konkursu "Twój Punkt Widzenia – Twoje Nagrody", który obowiązuje od 01.01.2019 do 31.12.2020 roku. Wystarczy zaakceptować Regulamin panelu oraz Regulamin konkursu. Przez najbliższe dwa lata będziemy mogli znów gromadzić punkty i wymieniać je na nagrody, także pieniężne. Dodatkowe punkty zdobędziemy także za polecanie znajomych.

Jeśli nie wiecie, czy warto, to rzućcie oko na moje wyniki. Każde 10000 punktów, to 50 złotych.

Aktywności

Aktywności

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze.